Politika jakosti
- Našim cílem je poskytovat zákazníkům kvalitní výrobky a služby.
- Těžištěm systému zabezpečování jakosti jsou preventivní opatření k předcházení vzniku závad. Základním předpokladem je uvědomělé chování všech zaměstnanců na základě přesně vymezených odpovědností a stanovených úkolů.
- Měřítkem jakosti naší práce je spokojenost zákazníků.
- Každý svou prací přispívá k naplnění politiky a cílů jakosti.
- Všichni zaměstnanci společnosti, bez rozdílu pracovního zařazení, jsou školeni, vedeni, motivováni k docilování vysoké jakosti a aktivně se podílejí na nepřetržitém zdokonalování všech činností společnosti.
- Důležitým krokem ke zvýšení kvality našich výrobků a služeb je zavedení systému ISO 9001:2000.
- Názory, návrhy a připomínky našich zákazníků i zaměstnanců jsou cenným pramenem poznatků pro další zvyšování jakosti a podle toho s nimi musí být nakládáno.
- Pracovní prostředí, dodržování bezpečnosti a stálé zlepšování jednotlivých procesů je základním předpokladem prosperity firmy.